29.9.05

~即興~


今天探了病...送了貨...享受了一頓溫暖的晚飯...感激!!

之後...致電朋友..本來打算誠邀明天一同去修理bass..怎料一問之下..竟然借了一個結他袋給我...那麼明天拿去維修就方便了...多謝!!

突然很想打保齡..於是便跑去玩了一局..haha..第一次打比賽的方式..很有趣...要2人互換球道!因為朋友相熟..學生價非常便宜...hehe...15分鐘就ko一局只花了十多元...真高興..可惜..回家時接了一個電話..真是火上心頭!

就是上圖的小貓貓的主人...早幾天..補習學生誠意拳拳的說有很多可愛的小貓等待領養...便跑上去網站看看...發現這只很有趣..就聯絡其主人..昨天...在通電話其間..已經被罵了十五分鐘..就是問我會給小貓什麼貓糧..我一時口快..以前coffee..妹妹全部都是吃偉家長大的.於是便答超市的...就換來連銖炮火轟炸...我沉默了一會.就想...咦...kuku不是吃超市的呀...它一直是吃很貴的bb糧..為什麼也有問題的??之後又問我家有沒有窗框..我答全年都不會開窗都開冷氣...佢又唔信又話電費會好驚人...救命...!

跟住仲勁...問如果我啲屋企人唔鐘意貓貓點算..我話一個人住..佢又話咁第時結咗婚生仔..個小朋友對貓毛敏感咁點算...吓..我又唔係第一次養寵物...我的心態唔係貪新鮮喎..都幾十歲人啦...我都希望貓貓可以健健康康一直陪我十幾廿年...唉..要等星期六國慶去見識下呢個咁騎呢既主人!


請各界朋友幫手唸唸...hehe>..呢個小朋友叫咩名好呢???

2 comments:

Anonymous said...

Is it a She? Looks soooo cute and I jst can't wait to see her... 不如叫Marble? 黑白雲石嘛! hehe

Anonymous said...

惡女人囉!
或者
冇人要的女人囉!

Derick 上