4.12.05

~食懵你~



終於順利重裝window........速度仍然超慢!
今天考完日文....在旺角等去補習的時候...光顧了試業中的"charlie brown cafe啡很差"....點了mocha+chocolate cake...環境不錯...咖啡一般的差...那件cake我只吃了一半..可能是我的早餐吧!
近來...聽了一首繼"大懶堂"後很有共鳴的流行曲...歌詞如下:

****************************************************

一早起身跑步 然後發覺我對鞋爛到
返親工都感冒 全日對正冷氣位個窿
天光天黑都做 唔係點樣有錢炒碟餸


連日嚟日做夜做做到
背脊嚿大肉勁痛 要貼埋石膏布
好想放假唔做嘢 全日要嚟滑水
但我已經無乜薪水


要買車 然後放假通街鍊吓車
食雪茄 飲香檳租大艇
求其大屋有兩萬尺
其實未夠擺到晒平日嘅跑車


懷念曾經係天台隊吓啤
劈到好醉幻想係航機上奇遇空姐
不過我原來第朝一起身(又)要做嘢

天光起身洗襪 唔係會醃到對鞋勁臭
出街飲杯蔘蜜 唔係會爆好鬼多暗瘡
趕返公司開閘 原來公司放緊休日假
哎呀

2 comments:

Anonymous said...

妳知唔Q知你地夾啲歌好Q難聽。簡直係垃圾。

Anonymous said...

有隻歌好啱你聽

佢就係:

食能死你!

"佬"作