24.6.08

~考試白痴~

今早.....塞了一個鐘頭車....遲晒到咁去考試......筆試比想像中容易....以前真係唔讀書!

然後水試....應該以為係最最最容易...點知.....拖人..冇問題....到了考什麼什麼真人吹氣....處理嘔吐時....錯晒....連最最簡單的抛繩..都要抛n次.....唉.....點解....點解....平時做得好地地既野..一到考試就好似思覺失調咁.....錯晒!

諗吓諗吓又好似係喎.....平時練琴好地地..考試冇一次好既.....小學讀書...一年b班一年d班...考試好似撞彩咁.....完全超乎控制!

今次係最後一次考拯溺...無論合格與否我都唔會再考!反而呢班考試同學仔幾好.....係咁叫我冷靜啲....係咁幫我架啦....不過我就好似一個白痴咁.....唉!


冇拉拉又打風.....再係咁落雨真係食西北風......雖然今個月同時做二份全職超辛苦...但係好彩冇早走...如果唔係真係餓死我2個小朋友!

我係公司已經係最後果個week...已經係末期..點解仲可以咁依賴我.....始終再見亦是朋友....想好頭好尾真係好難...!

好人..難做!

今年...一曬太陽又變燒豬....豬腩肉未減..就已經紅卜卜....今個暑假究竟可以幾黑呢??!!!

希望六月快啲過.........好難過!!!!期待星期日既燒人游狗活動...唔好落雨啦..........hehehhehe!

No comments: